SERVEIS ADICIONALS
Com Venue Finder, la nostra missió principal és la recerca d'hotels, sales i espais per a esdeveniments. No obstant això, en ocasions el client prefereix cedir-nos la gestió de tot l'esdeveniment.
Amb els anys hem desenvolupat una àmplia xarxa de contactes i col·laboradors, fiables i de professionalitat contrastada, amb els que estarem encantats de facilitar i gestionar els següents serveis:
• Incentius
• Event Management
• Sopars de gala
• Dinars i sopars d'empresa
• Menús i càtering
• Esdeveniments temàtics
• Activitats de grup i teambuilding
• Activitats especials i programes personalitzats
• Serveis DMC i assessorament sobre destinacions
• Transport, Trasllats, visites i tours
• Guies multilingües
• Hostesses
• Itineraris i fullets informatius per als viatgers
• Detalls especials i obsequis
• Actes pre i post viatge
Hem despertat el seu interès?
Serà un plaer assessorar-los detalladament sobre els nostres serveis.
Contacti'ns